Tuesday, June 29, 2010

mbabd =D

- MENGAPA
-BILA
-APA
-BAGAIMANA
-DIMANA

bila ditanye pasal chenta,,
ak terdiam,,
ermm mengape erk??
hahahah,,
sbb bg aku chenta ade dimane2,,
cme ikhlas or tak,,
cme sedia or tak,,
dan lain2 lgla,,
kalau ditanya smpai bila ak maw single??
itu semua rahsia diriku,,
tp bg aku biarlah ak single,,
coz ak skrg bahagia ngan keadaan ak,,
bile ati da terbuka ak pasti menerima cinta dan mencari cinta,,
jika ditanyap apa punca ak single??
jawapannye ade di dalam hatiku n ingatanku,,
coz bnde tuh xkan pnah padam,,
bgku tu semua lumrah kehidupan,,
ade yg betol2 bahagia n ade yg akan kecewa,,
bg aku due2 ak pnah mrase,,
pabila mendapat soalan bagaimana care ak lpekan semua??
bg aku untuk lpekan sesuatu yg bermakne dlm hidup kte mmg ssh,,
mmg seyes ssh sgt nak hadapi bnde nie awal2,,
tp hati ak memakse ak tuk lpekan semuanya,,
stakat nie ak hadapinya semua dgn tenang,,
-aku makan
-aku keluar ngan sahabat2
-aku bercerita dgn ibu
-aku merepek n meluahkan ape yg ak rse d blog
dan mcm2 lagi coz bg ak akan ade mr right tuk ak suatu hari nnty,,
cme blum smpai msenye lagi,,
ermm dimana aku akan mula mencari chenta??
mula2 ak nak dptkan chenta drNYA,,
kedua dr IBUABAH,,
ketiga SAHABAT,,
keempat br lah mr right( tu puwn kalau ade ),,
tp dimane tuh ak xdptla nk jangke,,
coz jodoh pertemuan semua di tangan tuhan,,
kan3,,
heheheheh,,,

sekian,
tu sajelah coretan seorang insan yg bername RAIHAN,,,
=P





No comments: