Sunday, April 14, 2013

Menulis Semula 2013

Assalamualaikum =)
 okeyh kembali semula aku menulis blog,,
setelah setahun lebih mendiamkan diri,,
aku xde la aktif mane dalam dunia blog nie,,
buat nie puwn saje suka2,,
sebenarnya tahun nie macam2 benda jadi,,
pahit manis masam tawar semua adaallaahh,,

so cter tuh malas nak story sgt la,,
yg penting sekarang aku nak gtaw aku dah masuk degree akaun semester 7
(so tgh dalam alam praktikal - 1/2/13~31/7/13)
tp rsenya mcm abs lmbat jeh praktikal coz byk sgt mc,,
bukan saje2 mc puwn ade la reason mc tuhh,,,

ape lg erkk,,,haaa last week ari sabtu jumpe ainul tyme wedding abang die,,
seyes rindu giler2 kat die,,
nak upload gmbar malu sebab masing2 comel2 blako dah skrg,,
lagi2 aku muka dah macam pau,,
xpe nnty last entry aku upload,,
lame giler xjumpe dorang2 nie nak dekat stahun puwn ade,,
almaklumla semua bz memanjang,,

haaaa skrg nie aku demam shopping online,,
giler x giler,,
bulann nie memang pokai,,
mcm2 aku nak beli,,
baru dapat alaun training belum kerja betol lg,,
haissshhh kne control nie,,
yg jd mangsa ibu abah la coz terpaksa gne maybank2u dorang,,
maklumla xde akaun maybank lg,,
heheheh

okeyh tu jelahh,,
nnty rajin aku update la lg,,

*simpan duit nak beli smarthp*



nampak x pipi tuh,,
nie wajah latest aku dan ainul =)

No comments: