Wednesday, June 12, 2013

Sebamed User.

saya pengguna sebamed..
tp xsemua la produk die.
ini kerana kulit saya yang sangat sensitip jadi saya membuat keputusan utk menggunakan produk ini.
setakat ini xde lagi kesan negatif.
antara produk yang saya guna adalah seperti di bawah :


nie untuk muka..
sangat best memakainya.sekali picit jeh sbb nnty die kuar buih.
wangi pulak tuh. yang nie bru start pakai bru seminggu..hehe.
tp so far okeyh jeh.


 sepeti yang tertera atas nie shampoo.
tp jarang pakai sebab xwangi sgt..
slalu guna tyme travel jeh sbb kecik n senang nak bawa.

nie plak untuk badan n muka.
but aku gune tuk badan jeh sbb xyakin nak gune kat muke.hehe.
if bli yang besaq nie die bg skali yang saiz kecik mcm shampoo tu.
so kalau travel bawak yang kecik jeh.


ok yang penting kesemua produk sebamed nie die ph 5.5,,
so buih xbanyak n elok laaa..
banyak lagi produk2 die yang lain kalau nak taw bleh la search kat web die.
dr untuk badan,muka,baby,sunblock dan macam2.
ok tuh je nak kongsi..

No comments: