Saturday, August 17, 2013

cerita lapok..

Bismillahirahmanirahim..
memandangkan ade masa lapang tbe2 terasa nak cter pasal rumah sewa kat jengka.
boleh tak? haha lapok sangattt!
rumah yang sgt selesa harga puwn okeyh.
bagi aku perfect laa..
sebab ade astro! dan astro kami xyah bayau owner yang bayau sbb die malas nak cabut..hehe
so tgk je la gambarnye..
xbyk sgt..halaman rumah semua xtgkap tp seyes besar.
die mcm banglo lot cmtu laa..
ada 3 bilik. 1st sem 1bilik 3 org then ade yang masuk kolej so 1bilik 2 org.
memang slesa sgt laa..

bilik aku ngan kak syazana :)







nmpk tak almari aku pict no 3. nie hasil lepas di selefentap.
tyme nak last sem die koyak.
stress!
meet my roomate yang sangat chantek!
kak syazana (senior stahun aku :)



gambar dari ruang tamu 

another 2 bilik housemate aku
tmpt kami iron baju

meja makan dan dapur
my housemate
effa,dayah,masni dan nisa :)




No comments: