Tuesday, September 3, 2013

Persahabatan :)

Bismillahirahmanirahim,
menurut kata orang dulu-dulu tiada istilah kawan dalam bilangan ganjil,
contohnya 3, 5 dan seangkatan dengannya,
dan seelok eloknya biarlah even number,,
pengalaman aku sendiri wujud sewaktu ambil degree,
menjadi orang ketiga dalam 1 persahabatan,
but it's okeyh aku decide untuk tidak ambil hati dan buat hal aku sendiri,
mereka memang sesuai berdua :)
dan aku decide untuk jadi lone ranger! haha,,
but still i had a friend during my degree that understand me,,
yes i'm hot tempered person,,
so for those yang kerap emotional please back off from my view n my life,,haha

but seriusly siapa yang pernah alami situasi ini akan terasa sesangat dipinggirkan,
maybe awal2 okeyh but lambat laun akan terasa,
if dapat kawan yang gila-gila among 3 orang nie xpe,
cbe dapat yang serius? okeyh cepat2 undur diri laa,
so far aku dapat adapt dgn benda nie,
but still xslesa if orang tanya soalan camni,
-kenapa dah xrapat? gaduh ke?
there is no such things la weyh nak gaduh benda2 cmni,,
sbb benda nie dari dulu lagi jadi mungkin dr zaman moyang2 kita dulu, haha,

so aku decide untuk stick dengan sahabat aku time diploma,,
we are even number!
6 cute ladies,,hahaha,,
eventhough ktorang blaja laen2 tempat kami tetap berhubung walau tidak kerap,,




No comments: