Wednesday, May 22, 2013

AAA Uruskira

nak citer sikit la sekarang kan aku sedang berpraktikal,,
seyes seronok praktikal sini,,
no pain no stress,,
sangat rilex jeh kerja puwn okeyh sangat,,
boss n staff cni semua baek2 n klakar,,
n dorang nie majoriti nyer orang utara,,
best la dengar dorang cakap,,
office nie puwn xde la besau sangat tp oklaa,,
kat sini aku gune MYOB actually pnah blaja sekali je tyme part4 xsilap,,
mmg awal2 masuk mcm blur jugak la sbb da lpe bpe tahun tggal,,
tp skrg boleh dikata pro cikit la,,
tp actually most company byk pkai ubs laa,,
aku enjoy praktikal disini lahh,,
tp sedihh sikit coz skrg nie tggal 2 orang je yang handle akaun,,
tp xpela so far aku boleh handle lagi,,
asal sambil uat keje n bleh online aku okeyh,,
heheeh....
ok tu jelah,,


* p/s: memandang tiap pagi datang awal (masuk kul9 tp slalu smpai kul7 lebih) n xde orang kat opis so ape lagi,,hehe






actually nie opis baru aku di Kelana Mall..
gambar opis lama xtaw duk kat manoo..
yang penting new office is more bigger and comfortable..
:)

No comments: